Kaksoset 1, Suomen Ranskan instituuti, Pariisi

6 May

Työpaja 4-6-vuotiaille

Atelier Jumeaux à l’Institut finlandais à Paris, texte en français ci-dessous.

This slideshow requires JavaScript.

 

Lasten kommentteja työpajasta:

  • Minusta paras leikki oli poseeraus-leikki.
  • Oli kivempaa olla kuvattavana kuin kuvata.
  • Oli tosi hauskaa leikkiä vanhempien kanssa
  • On aika hassua kun on hame päällä.
  • Minusta se ei ollut ollenkaan vaikeaa olla tyttönä. Kuvaushetki oli kuin leikki.
  • Minusta ei ollut vaikeaa esittää poikaa. Ajattelin vain parasta kaveriani Gabriellia ja mietin miten hän poseeraisi kameran edessä.

Vanhempien kommentteja työpajasta:

  • Työpajan ilmapiiri oli hyvin sympaattinen
  • Oli hienoa nähdä lapseni vapautua kameran edessä
  • Oli jännittävää nähdä miten lapset käyttäytyivät
  • Työpajan pohjustaminen sai aikaan mielenkiintoisia keskusteluja
  • Oli mukavaa että aikuiset ja lapset pääsivät leikkimään yhdessä

Atelier Jumeaux à l’Institut finlandais à Paris
Atelier 1, 4 à 6 ans:

Commentaires des enfants sur l’atelier :

  •  J’ai préféré le jeu dans lequel on posait.
  • C’était plus rigolo de poser que de prendre des photos.
  • J’ai bien aimé jouer avec les parents.
  • C’est drôle de mettre une jupe à la place d’un pantalon.
  • Je  n’ai pas trouvé ça du tout difficile d’être une fille. C’était comme un jeu pour moi.
  • Ce n’était pas dur d’être un garçon. Je pensais à mon meilleur ami Gabriel et à ce qu’il aurait fait devant l’appareil photo.

Commentaires des parents sur l’atelier :

  • L’ambiance de l’atelier était très sympathique
  • C’était magnifique de voir mon enfant se relâcher devant l’appareil photo.
  • Intéressant de voir le comportement des enfants
  • La préparation de l’atelier a donné lieu à des discussions intéressantes
  • Amusant de jouer avec les enfants.
Leave a Reply

