Kollaasipaja jatko

23 Apr

This slideshow requires JavaScript.

–       Tein tänään jotain mitä en vielä itekkään tiedä, kai tää kuvastaa mua jotenkin. Nää kuvat oli kivoja ja mä yhdistelin niitä niin, että niistä tuli kokonaisuus. Kuvassa on paljon asioita, joista mä tykkään, kuten värit,  kahvi, rakkaus musiikkiin ja tyttö kehyksissä. Eli vähän niinkuin minä kehyksissä. Ihminen nauttii siitä minkä osaa, minä nautin laulamisesta ja sisustamisesta. Kuvassa on sydämiä, menin kihloihin vuosi sitten ystävänpäivänä.

–       Pähkäilin ekat kymmenen minuuttia, et mitä ryhdyn tekemään, enkä yhtään muistanut mitä viimeksi tehtiin. Sit ryhdyin etsimään sopivia kuvia kollaasiini, salamanteri näytti kivalta.

–       Sain tänään kollaasini valmiiksi. Kollaasini viestittää nykyistä joukkoliikenteen ”ihanaa” odottelua. Joukkoliikenne toimii huonosti. Pelkään, että ymmärtääkö kukaan tätä mun kuvaa.

–       Leikkasin paperia.

–       Jumitin tänään täällä. Mulla ei oikeastaan oo mitään hirveen vahvoja mielipiteitä, johtuu varmaan siitä etten oo pariin yöhön nukkunu kunnolla.

–       Kuvassa halusin ottaa kantaa raiskauksista saatuihin liian pieniin rangaistuksiin, ja valitsin kuvat sen perusteella.

–       Lähdin leikkimään sanoilla. Mulle on tärkeätä kirjoittaminen. Kommentoin työssäni taidetta.

–       Minulle heräsi paljon ajatuksia kun sai työstää kuvassa niitä asioita, jotka on itselle tärkeitä.

–       Tänään oli kivaa, vaikka oli hankalaa lähteä tänne. Työskentely herätti ajatuksia, joita en oikeastaan halua kertoa tänne blogiin.

–       Mietin työskennellessäni, että mitkä kuvat ja materiaalit tukevat viestiäni parhaiten.

–       Yritin keksiä mitä juttuja laittaisin tähän. Halusin käsitellä kuvassani sitä miten paljon jotkut meikkaa ja tekee työtä.

–       Ei paljoo mitään

–       Työskentely oli mielenkiintoista, en ole koskaan aikaisemmin tehnyt kollaasia.

One Response to “Kollaasipaja jatko”

  1. Atro Niiniluoto August 17, 2012 at 9:30 am #

    Minulle tuosta tulee mieleen Kiasma.

Leave a Reply

