Kronohagens lågstadieskola åk 4, Tvillingar

16 May

This slideshow requires JavaScript.

Clara – Markus:  Jag tyckte att det var roligt att vara pojke och att vara på museet.

Vilma – Ville: Jag tyckte att det var jätte roligt. Jag såg ut som en pojke ganska mycket. Jag skulle vilja göra det här på nytt nångång.

Valerie – Valle: Allting var roligt. Jag skulle vilja titta på titta på tvilling tavlorna på museet igen. Det var roligt att fota.

Karolina – Matias: På museet var det roligt. Jag såg lite ut som en pojke. Det har varit jätteroligt.

Olavi – Sofia: Jag tycker att det var roligt och konstigt att vara flicka.

Julius – Maria: Jag tyckte att det var roligt och att jag liknade lite en flicka.

Daniel – Daniela: Jag tyckte att det var helt roligt att bli flicka. Men jag överdrev med kläderna.

Edwin – Julia: Det var helt roligt att klä ut sej. Men i början var det lite pinsamt. Jag lärde mej inte hemskt mycket.

Samuel – Samuela: Det var roligt på museet men i skolan var det tråkigare.

Oskar – Elin: Det har varit helt roligt att göra en tvilling. Det var väldigt pinsamt för de andra pojkarna när de skulle vara flickor, jag lärde mej inget. Jag liknade en flicka tyckte jag.

Leave a Reply

